Hem > Uncategorized > till Josef

till Josef

Kategorier:Uncategorized
  1. september 9, 2010 kl. 7:59 f m

    …visavi verkligheten = NWO/Fritz Springmeier – THE SATANIC BLOODLINES (The Satanic Bloodlines svensk översättning).

  2. lenaalun
    september 9, 2010 kl. 4:38 e m

    Tack!

  3. lenaalun
    september 9, 2010 kl. 4:46 e m

    Småbarnstidslyckan sköljer över mig. När jag ser dessa filurer.

    Det var underbart att vara föräldraledig, och bröstpumpsdebatten är så sjuk! Klart kvinnor ska få amma så länge de vill. Calle var dock nöjd vid sex månader. Då slutade vi. När han var mer intresserad av allt runt omkring än mitt bröst fick det vara. 😀 Sophia fick jag avvisa vid 1 och ett halvt år. Graviditetsillamåendet med Calle på gång tog all must.

  4. september 9, 2010 kl. 5:48 e m

    Apropå bröstpumpsdebatt – läs längst ned i den här artikeln – om hur Lars Ohly ser på kommunismen som sådan numera = Lars Ohly är antikommunist.

    Apropå att ta sig ur sina nära och käras ”strupgrepp”.

    Jag antar att Du har fler än ett förnamn. Mitt tips blir att Du väljer ett av Dina alternativa förnamn istället för Lena – och envisas med att tala om för Dina ”nära och kära” att: ”Lena finns ej mer – nu är det xxx som gäller !”och med eftertrycka – så kommer Du att få uppleva att ca 50 % av Dina ”nära och kära” applåderar – och ca 50 % kommer att tala om för Dig att nu har Du blivit ”helknäpp”. Den senare kategorin är de bästa i att ”kvittera” att namnbytet funkar = dom ”får ej längre tag i Dig”.

    Så skiljer Du väldigt lätt ”agnarna ifrån vetet”. Körkort, pass och andra ID-handlingar – behöver Du ju ej ändra – för i sådant brukar ju vanligen alla förnamnen finnas med.

    Men Du MÅSTE löpa hela linan ut själv först = Du ändrar överallt i ALLA Dina andra personalia till Ditt ”nygamla” förnamn – som ju ej alls är besudlat med någon historia. Dom som vägrar att acceptera Ditt ”nygamla” förnamn – fixar Du ”lätt som en plätt” – genom att helt enkelt ej svara på tilltal när dom säger Lena.

    Skitenkelt sätt att ”på ingen tid alls” bli av med sin egen ”bedrövliga” historia – eller ❓

    För mig funkade det i vart fall lååångt över förväntan – när jag 2004 bytte ifrån Paul till Josef ”i brunnen”. Så – som jag sagt tidigare – Josef ”i brunnen” är bara drygt 6 år ung – vilket ju kan vara svårt att se på avatarfotot – men så är det – så det så. 🙄

  5. september 11, 2010 kl. 11:55 f m

    Apropå att kvinnors egon ej alls så sällan inbillar kvinnor att tro att dom är underlägsna männen: ”With this I´m going to control your LIFE !”

  6. lenaalun
    september 12, 2010 kl. 4:42 f m

    Tusen tack, Josef!!

    Nu har jag läst allt av Oscho du länkade. Precis vad jag behövde denna gryning. Håller på med barnens fotoalbum från de var nyfödda. Har inte fått ordning på kort och album och andra detaljer. Men ordningen kom tillbaka i augusti. En kvalitet jag förlorade i skilsmässan. Nu är jag frisk på den punkten igen.

    Så texten blir levande när jag vet hur jag har skapat mina barns egon.

    • september 12, 2010 kl. 8:43 f m

      BINGO ❗ – ifall Du ej alls klandrar Dig själv för den sakens skull.

      Wi gör ju ALLA enbart ALLTID så gott Wi kan – i just det ÖGONBLICK då Wi gör det Wi gör = i grund och botten är Wi ALLA precis som små barn är = ALLTID oskyldiga (video ca 10 min), egentligen… – så det så. 8)

  7. september 12, 2010 kl. 1:39 e m

    Apropå politik – så har jag just kollat på en ca 54 min lång video HÄR – och det var en omskakande upplevelse, minst sagt…

    ”Man kan lura en del människor hela tiden.
    Man kan lura alla människor under en del av tiden.
    Men…
    Man kan inte lura alla människor, hela tiden.”

    • september 14, 2010 kl. 7:14 e m

      …och som en följd av bl a det – så håller jag på och skriver om MAKTENS MYSTERIUM HÄR.

  8. oktober 10, 2010 kl. 6:53 f m


    Nu ser Wi fram emot wår egen och hela landet Sveriges skuldfrihet – och då blir nog hälsan bättre också;

    OM NATIONALEKONOMI ÖVER POLITIKERNAS NIVÅ

    ”En rik turist kom in på byns hotell, lade en tusenlapp på disken och bad om en nyckel för att titta på ett rum. Hotellägaren blev glad, tog tusenlappen och sprang till kötthandlaren och betalade sin skuld på tusen kronor.

    Kötthandlaren sprang i sin tur till bonden och lämnade tusenlappen som han var skyldig. Bonden tog tusenlappen och sprang till mackägaren och betalade en skuld på disel.

    Mackägaren blev glad och sprang till byns hora och betalade sin skuld på 1000 kr. Hon sprang i sin tur till hotellet, glad i hågen lade hon upp tusenlappen på disken och gjorde sig därmed skuldfri på hotellet.

    Just då kom turisten ned, han var inte nöjd med rummet så han tog tillbaka tusenlappen som låg på diskan och drog därifrån. Det blev stor glädje i byn, ingen hade tjänat några pengar men alla blev skuldfria.” – slut citat härifrån.

    Om hur Wi av vanligt folk = väsentligt flera än 90 % av medborgarna – ”lätt som en plätt” fixar detta för hela landet Sverige HÄR, HÄR – samt ej minst HÄR. 😉

  1. No trackbacks yet.

Lämna en kommentar